خرید نرم افزار هک کارت شارژ ایرانسل و همراه اول

در این بخش خریداران محترم نرم افزار را به صورت پستی خریداری نمایند میتوانند به نشانی دقیق منزل خود را به همراه تلفن تماس در بخش نظرات قرار دهید و سپس آن را در جلوی منزل خود تحویل بگیرند لازم به ذکر است قیمت این نرم افزار برای آن دسته از افرادی که آن را به صورت پستی دریافت میکنند 200,000 ریال میباشد، لازم به ذکر است که این سایت برای رفاه بیشتر مخاطبان خود دست به اقدامی جدید زده بدین صورت که شما تنها با پرداخت 160,000 ریال شارژ ایرانسل میتوانید برنامه را بلافاصله در ایمیل خود دریافت نمایید برای این کار کافیست شماره تماس و آدرس ایمیل خود را در قسمت نظرات وارد کرده و پس از 10 تا 15 دقیقه آن را در صندوق پستی الکترونیکی خود دریافت نمایید در ضمن آن دسته از دوستانی که قصد دارند پس دریافت  برنامه مبلغ شارژ را پرداخت نمایند میبایست ابتدا مبلغ 60,000 ریال را پرداخت و باقی مانده مبلغ را پس از دریافت برنامه پرداخت نمایند .

با تشکر مدیر سایت

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:56 ب.ظ

آقا دستتون درد نکنه نرم افزار خوبیه من که دارم ازش استفاده میکنم هیچ مشکلی هم نداره .
به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم این نرم افزارو امتحان کنن....

نسرین دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

با تشکر از زحمات بی شمار مدیر سایت،
قراره که من این نرم افزارو بخرم از دوستانی که اونو خریدن خواهش میکنم که به ما هم بگن که درست کار میکنه یا نه؟؟؟

آرش دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ

آقا دمتون گرم واقا کارتون درسته،
نسرین جون از من میشنوی هرچی زود تر بخر.

محمد سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

آره نسرین جون راست میگه هرپی زودتر بخر تا ایرانسل دوباره رمز شارژشو بیشتر نکرد

مریم سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:10 ب.ظ

بابا ایول کارتون حرف نداره نرم افزار توپیه من که خیلی ازش راضیم از این جور برنامه ها دارین باز هم بذارین

نفس سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ


بابت برنامه جالبتون سپاس گذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد